Baggrund

fredag den 22. juni 2012

Når baby gør antræk til at kravle

Ja i læste rigtigt. Min lillebitte dreng er begyndt at gøre antræk til at kravle; rumpen godt op i vejret og benene ind under sig når han placeres på maven - gisp!

Han gjorde det første gang forleden ude ved mine forældre og vi måtte da lige vende blikket mod ham en ekstra gang, da vi først blev gjort opmærksomme på hans nye påfund. Knægten er jo kun lige blevet 4 måneder, så det sidste jeg havde i tankerne var da, at han ville begynde at lægge op til den slags!

Derfor måtte jeg jo sætte mig lidt ind i det stadie - og det viser sig altså at nogle børn kravler allerede når de er 6 måneder, så nu må vi se hvornår Luka synes han skal begynde.

Og så vil jeg spare jer for mit piveri over hvor skrækkeligt det er, at min lille dreng blir så stor og i stedet grine af at kæresten så næsten får ret da han i sin tid proklamerede overfor sin svigermor: "Luka kravler rundt når vi er på ferie!" .... Hmm nu får vi at se! ;)

Synes iøvrigt lige i skal se min dejlige dreng med røven i vejret på legegulvet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...